Melville
Політика повернення та відшкодування

Політика повернення та відшкодування

Умови повернення товару належної якості

Протягом 14 днів з моменту передачі покупцю товару, товар підлягає поверненню та обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є докази придбання в нашому магазині.
Товар належної якості можна повернути або обміняти на аналогічний товар інших розмірів, форм, габариту, забарвлення або комплектації, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.
Повернення за рахунок покупця.

Умови повернення товару неналежної якості

Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії.

Способи повернення товару

Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину за номером телефону +380 (98) 202-37-65, щоб отримати інформацію про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за домовленістю з продавцем.
Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.

Умови повернення коштів

Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:
При оплаті товару платіжною банківською карткою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.
При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів на картку, з якої було здійснено оплату.
При оплаті товару банківським переказом або іншим способом, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.

Умови гарантії

Гарантія якості виробів поширюється на виробничі дефекти.
Термін гарантійного обслуговування кожного товару вказано в експлуатаційних документах.
 
Датою початку гарантійного обслуговування є дата вказана у товаро-транспортній накладній, яку перевізник надає споживачу в момент отримання ним відправлення. Обов'язково зберігайте чек або товарно-транспортну накладну протягом гарантійного строку.
Гарантія якості виробів поширюється на виробничі дефекти (НЕмеханічні поломки, які виникли не з вини покупця).
 
ВАЖЛИВО: гарантія припиняє дію, якщо клієнт вносив зміни в конструкцію виробу або проводив ремонт самостійно.
Гарантія не надається, якщо:
- порушено цілісність гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
 
Гарантія якості виробів не поширюється на:
- природне зношення або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під'єднанням до електромережі;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
 
ВАЖЛИВО: при прийомі на гарантійне обслуговування, товар повинен бути чистим відповідно до умов догляду (без запаху, пилу, плям та іншого бруду). В іншому випадку ми залишаємо за собою можливість відмовити споживачу в гарантійному обслуговуванні.
 
Ваші дії при відправці товару на гарантійний ремонт:
Зателефонувати за номером телефону +380 (98) 202-37-65, назвати номер вашого замовлення, надіслати фото виробу та описати виявлений дефект;
Отримати від менеджера реквізити для зворотної доставки;
Відправити товар на вказану менеджером адресу;
Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
Очікувати смс про отримання товару продавцем та початок ремонту;
Очікувати смс про відправку відремонтованого товару.
 
Якщо виробник не може усунути дефект, або виробник не може усунути дефект протягом 14 днів, або після ремонту товар стає суттєво іншим, припиняє виконувати які-небудь функції - здійснюється обмін товару на аналогічний.